GARANTII
Toate Bunurile comercializate de catre S.C. ADMATIC TECH S.R.L., beneficiaza de conditii
de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile
sunt noi in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Termenul de garanție decurge de la data emiterii facturii. Cumpărătorului i se garantează că în
cazul defectării în condiții normale de utilizare, pe durata perioadei de garanție, produsul va fi
reparat gratuit sau înlocuit, după caz, la sediul firmei noastre. Condițiile de garanție precum și
procedura în cazul defecțiunii unui produs sunt detaliate în Certificatul de garanție. În cazul
nereparării produsului, precum și a imposibilității de înlocuire a acestuia de către Furnizor,
Clientul poate cere restituirea banilor sau achiziționarea altor produse din magazin. Valoarea
maximă a obligațiilor Furnizorului în cazul nereparării sau neînlocuirii produsului este valoarea
sumei încasate de către Furnizor de la acel Client, pentru acel produs.
S.C. ADMATIC TECH S.R.L. este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care
se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator,
utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate, au suferit imersii de lichide sau
socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire
nu este recomandata. Certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care
acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre S.C. ADMATIC TECH S.R.L.
In cazul Bunurilor vandute si livrate de S.C. ADMATIC TECH S.R.L. Cumparatorul va primi
la livrare pentru fiecare Bun care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate
detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia
Bunurilor achizitionate prin intermediul www.apri.ro de la partenerii Marketplace este asigurata
de catre service-ul autorizat mentionat pe certificatul de garantie aferent Bunului sau de catre
Vanzator.
Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore
de la receptia Bunului pe adresa contact@apri.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in
considerare.