RETURNAREA PRODUSELOR
Conform OUG 34/2014, dreptul de retragere se aplica doar persoanelor fizice sau grupurilor de
persoane fizice constituite in asociatii.
Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract in 30 zile calendaristice de la receptia
produsului, in urmatoarele conditii:

  • in primele 14 zile de la receptionarea produselor se poate solicita rambursarea contravalorii
    acestora;
  • pe toata durata celor 30 de zile se poate solicita inlocuirea produselor.
    Persoanele juridice pot solicita inlocuirea produselor in termen de pana la 30 de zile.
    Condiții generale pentru returul produselor vândute de www.apri.ro:
    Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
    Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis
    de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
    Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
    Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că
    doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
    Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care
    prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice /
    electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
    Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa
    verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
    Produsele se vor preda personal sau se vor expedia prin curier rapid catre: S.C. ADMATIC
    TECH S.R.L., Strada Stadionului, nr. 37, Recea, judetul Maramures, cod postal: 437225. Te
    rugam sa tii cont de faptul ca taxele de expediere vor fi suportate integral de tine.
    Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în cel mult 14 zile calendaristice de
    cand am primit notificarea de retragere din partea clientului, in contul IBAN mentionat de client
    in formularul de retur. Daca produsul returnat este trimis fara o copie a facturii, termenul de
    rambursare se poate mari.